NOVA HD game for Samsung Galaxy Y

This is a futuristic first person shooter game, if you played half-life and duke nukem, this game would be like it, NOVA HD plays smooth on Samsung Galaxy Y, killing aliens is the main goal,the missions makes this game worth downloading. hardcore gamers must have this. 

N.O.V.A. HD

To make it work on your Samsung Galaxy Y :
  1. Install Chainfire3D
  2. Download NOVA HD installer 
  3. Download NOVA HD DATA FILES
  4. Install the APK file 
  5. Uncompress the SD DATA FILES and put it on "SDcard/gameloft/games/nova" 
  6. Open Chainfire3D and and open 'Default OpenGL Settings' and tick 'Reduce Texture Quality' and open 'Use Plugin' (Just Below the 'Reduce Texture Quality' tab) and select 'QUALCOMM' Minimize Chainfire 3D 
  7. Open the game. 
  8. The game will minimize automatically saying that "Sorry the video cant be played"
  9. Now again open the application and wait for 15 seconds
  10. The game will now start, enjoy.
Tags: , , ,

About author

I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying. Contact me: http://www.facebook.com/makeorbrick

2 comments

  1. ea me ajuda ai eu tenho o jogo nova no celular samsung galaxy y mais não estou conseguindo passar de fase estou preso na fase que o planeta é coberto de gelo. eu entro em uma casa ativo o vírus no computador, mato os soldados e não consigo sair dali. será que preciso baixar mais alguma parte do jogo?

Leave a Reply